


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny ( dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej)
- Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia przez Ciebie Towaru.
Możesz odstąpić od Umowy sprzedaży składając oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: Przytorowa 39 15-694 Fasty lub na adres e-mail sklep@mydlasie.pl - W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
- Mamy obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Twojego oświadczenia odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Ci wszystkie dokonane płatności, w tym koszt Dostawy Towaru. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Jeżeli wybierzesz sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez nas, nie zwracamy dodatkowych kosztów.
- Masz obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na nasz adres.
- W wypadku odstąpienia ponosisz tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
- Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś chyba, że zgodziłeś się na inny sposób zwrotu.
- Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
- Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Reklamacje jakościowe
W przypadku reklamacji związanej z realizacją zamówienia (brak produktu, uszkodzenia itd. ) prosimy o przesłanie informacji o reklamacji, ewentualne zdjęcia uszkodzeń towaru na nasz adres Przytorowa 39 15-694 Fasty lub na adres mailowy - sklep@mydlasie.pl
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji i poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Przed zwrotem i reklamacją prosimy o kontakt.