Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny ( dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej)

 

  • Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia przez Ciebie Towaru.
    Możesz odstąpić od Umowy sprzedaży składając oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: Kozłowa 10/18 15-868 Białystok lub na adres e-mail sklep@mydlasie.pl
  • W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  • Mamy obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Twojego oświadczenia odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Ci wszystkie dokonane płatności, w tym koszt Dostawy Towaru. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Jeżeli wybierzesz sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez nas, nie zwracamy dodatkowych kosztów.
  • Masz obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na nasz adres.
  • W wypadku odstąpienia ponosisz tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  • Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś chyba, że zgodziłeś się na inny sposób zwrotu.
  • Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.  W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
  • Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Reklamacje jakościowe

 

W przypadku reklamacji związanej z realizacją zamówienia (brak produktu, uszkodzenia itd. ) prosimy o przesłanie informacji o reklamacji, ewentualne zdjęcia uszkodzeń towaru na nasz adres Kozłowa 10/18 15-868 Białystok lub na adres mailowy - sklep@mydlasie.pl

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji i poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

 

 

Przed zwrotem i reklamacją prosimy o kontakt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl